Właścicielem hurtowni internetowej jest firma handlowo-usługowa „NAJ” Jan Cysewski
adres firmy:
ul. Łyskowskiego 37/47
86-300 Grudziądz
tel. 509 86 47 01
woj. Kuj-pom
NIP: 876-001-31-07
REGON: 870157653
1. Kto może dokonywać zakupów w wirtualnej hurtowni?
Kupujący może złożyć zamówienie poprzez:
1) kliknięcie ikony „kupuję” zamieszczonej przy produkcie oraz wypełnienie formularza rejestracyjnego na stronie internetowej: www.rajstop.pl
2) kontakt ze sklepem za pomocą poczty elektronicznej o adresie: hurtowania@rajstop.pl
3) kontakt telefoniczny:
- tel. 509 86 47 01.
JEŚLI FORMULARZ ZOSTANIE WYPEŁNIONY NIEPRAWIDŁOWO A LIST ELEKTRONICZNY BĘDZIE NIEZROZUMIAŁY, ZAMÓWIENIA TAKIE NIE BĘDĄ REALIZOWANE.
ZAMÓWIENIA PRZYJMOWANE SĄ PRZEZ CAŁĄ DOBĘ POPRZEZ STRONĘ INTERNETOWĄ www.rajstop.pl I POTWIERDZANE W PRZECIĄGU 24 GODZIN.
ZAMÓWIENIA POTWIERDZONE DO REALIZACJI NIE MOGĄ BYĆ ANULOWANE.
ZAMÓWIENIA, CO DO KTÓRYCH ISTNIEJĄ JAKIEKOLWIEK WĄTPLIWOŚCI BĘDĄ WERYFIKOWANE PRZEZ OBSŁUGĘ HURTOWNI, ZAMÓWIENIE TAKIE MOŻE ZOSTAĆ ANULOWANE PRZEZ HURTOWNIĘ. ZAMAWIAJĄCY ZOSTANIE POINFORMOWANY O TYM FAKCIE.
2. Jak poruszać się po wirtualnej hurtowni?
Towary w naszej wirtualnej hurtowni podzielone są na kategorie. Po wejściu do wirtualnej hurtowni zobaczą Państwo listę głównych kategorii po lewej stronie ekranu. Jeśli chcą Państwo przejrzeć ofertę w danej kategorii, proszę kliknąć na jej nazwie. Jeżeli kiedykolwiek zechcą Państwo powrócić do głównej strony, wystarczy kliknąć na logo firmy „NAJ” w lewym górnym rogu ekranu. Na większości stron hurtowni widoczne jest również menu (lewa strona ekranu) z którego szybko przejść możesz do jednej z głównych kategorii, lub ich najbardziej popularnych podkategorii.
Każda z kategorii może zawierać zarówno produkty, jak i dalsze podkategorie. Aby przejść do podkategorii, wystarczy kliknąć na ich nazwie. Oprócz nazw produktów, w kategoriach często prezentowane są miniatury ich zdjęć oraz krótkie opisy. Aby przejrzeć szczegółowy opis wybranego produktu, należy kliknąć na jego nazwie lub miniaturowym zdjęciu umieszczonym obok niej. Aby dodać wybrany produkt do zamówienia ("umieścić go w koszyku"), należy kliknąć na przycisku "dodaj do koszyka", znajdującym się tuż obok ceny produktu. Aby powrócić do kategorii nadrzędnej, możesz użyć przycisku powrotu znajdującego się w prawym górnym rogu strony kategorii, lub kliknąć na nazwie jednej z kategorii znajdujących się na lewo od przycisku.
3. Jak używać wyszukiwarki?
Na każdej stronie z kategoriami i produktami wirtualnej hurtowni znajduje się (w kolumnie po lewej stronie) wyszukiwarka. Używamy jej wpisując w puste pole tekstowe szukaną frazę i naciskając przycisk "Szukaj". Fraza składa się z jednego lub więcej "wyrazów" oddzielonych spacjami. Znaleziony zostanie każdy produkt i kategoria których nazwa (i/lub opis, jeżeli sobie tego zażyczymy) będą zawierać wszystkie z podanych wyrazów (w dowolnej kolejności, również jako fragmenty dłuższych ciągów liter). Aby wyszukiwać skuteczniej, należy zastanowić się - jakie ciągi znaków zawierać będą tytuły/opisy produktów które chcemy znaleźć.
4.Ceny i ilość produktów.
Ceny towarów w hurtowni "NAJ" wyrażone są w walucie PLN i zawierają podatek VAT , ale nie uwzględniają kosztów wysyłki i obsługi zamówienia. Podana cena jest ceną za ilość towaru podanego w nazwie. Z przyczyn estetyczno-technicznych zdjęcia produktów często przedstawiają liczbę sztuk produktów różną od tej, która widnieje w nazwie produktu.
5.Jak złożyć zamówienie?
Jeśli znaleźli Państwo szukany produkt, powinno się umieścić go w koszyku. Można to zrobić klikając na przycisku "dodaj do koszyka" - zarówno na stronie kategorii, do której należy produkt, jak i na stronie ze szczegółowym opisem produktu. W momencie dodawania produktu, wyświetlona zostanie zawartość koszyka - dodany produkt będzie już tam widoczny. Jeżeli chcieliby Państwo zamówić większą ilość wybranego produktu, proszę wpisać ją w polu w kolumnie "ilość" i kliknąć przycisk "przelicz". Jeżeli chcieliby Państwo zrezygnować z danego produktu, proszę wpisać w tym polu wartość 0 (zero) i kliknąć przycisk "przelicz".
Aby przejrzeć, zmodyfikować i/lub sfinalizować swoje zamówienie, można zawsze powrócić do koszyka przy pomocy przycisku "koszyk" znajdującego się na belce u góry strony.
Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.
6. Jak finalizujemy zamówienie?
Gdy wybiorą już Państwo produkty i „włożą” je do koszyka, proszę kliknąć przycisk „złóż zamówienie”. My w ciągu 24 godzin skontaktujemy się z Państwem telefonicznie lub e-mailem w celu potwierdzenia zamówienia, lub ewentualnie jego zamianie w przypadku braku jakiegokolwiek z zamawianych towarów. Po potwierdzeniu zamówienia otrzymają państwo szczegółowy e-mail z numerem zamówienia np. zamówienie nr „1234” i całkowitym jego kosztem (z wliczonym kosztem przesyłki).
7. Płatności.
W hurtowni rajstop.pl można dokonywać płatności na 2 sposoby:
- za pobraniem
- przedpłata na konto
rajstop.pl wprowadza jeszcze trzeci, nieoficjalny rodzaj płatności- „14 dniową fakturę terminową”. Ta forma płatności będzie dotyczyła TYLKO stałych, rzetelnych i sprawdzonych klientów, którym będziemy mogli okazać pełne zaufanie. Powiadomimy Państwa, gdy taka opcja w Państwa przypadku będzie możliwa.
Uwaga! Dla zamówień powyżej 400zł brutto hurtownia pokrywa koszty przesyłki!
Na terenie m GRUDZIĄDZ przy zakupie powyżej 100,- zł. na życzenie klijenta towar dowozimy na podany adres .
Przedpłata na konto:
przesyłka- 16 zł (brutto)
Sumę podaną w e-mailu w ciągu 24 godzin proszę przelać na konto:
ING BANK ŚLĄSKI , nr konta.: 31 1050 1764 1000 0090 9417 6394
Firma „Naj”
Jan Cysewski
ul.Łyskowskiego 37/47
86-300 Grudziądz
tytułem: zamówienie nr ***** (numer zamówienia, który podano w e-mailu)
Prosimy wziąć pod uwagę, że przelewy wykonywane na poczcie trafiają do nas nawet po 4-5 dniach! Po otrzymaniu z naszego banku potwierdzenia o wpływie pieniędzy od Państwa, zamówienie zostanie wysłane kurierem lub Pocztą Polską.
Za pobraniem:
- koszt 19 zł (brutto)
Dla stałych klientów hurtowych istnieją indywidualne cenniki oraz formy dostarczenia towarów.
8. Dowody zakupu - faktury VAT.
Do wszystkich dokonanych w naszej hurtowni zakupów dołączamy dowód zakupu w postaci faktury VAT. Prosimy o jego zachowanie - jest on podstawą do jakichkolwiek ew. reklamacji. Złożenie zamówienia w naszym serwisie jest jednoznaczne z upoważnieniem firmy „NAJ” wł. Jan Cysewski (NIP: 876-001-31-07, REGON: 870157653) do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
9. Reklamacje.
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów z towaru zakupionego w naszym sklepie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki, jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony czy naruszony (odnosi się to również do trwałych i nieodwracalnych zniszczeń lub uszkodzeń opakowania produktu!). Produkty wadliwe mające niewidoczne z zewnątrz odbarwienia są wymieniane na nowe pod warunkiem zgłoszenia wady oraz zwrotu towaru wadliwego na adres hurtowni w raz z fakturą VAT w terminie 10 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy zamawiającego hurtownia nie ponosi żadnej odpowiedzialności . W celu dokonania zwrotu zakupionego towaru należy wysłać go na własny koszt paczką na adres firmy "NAJ". Stwierdziwszy spełnienie warunków, którym zwroty podlegają, "NAJ" zwróci cenę zapłaconego produktu Klientowi na wskazany rachunek bankowy. Zwrotowi nie podlega opłata udziału w kosztach wysyłki i obsługi o ile taka miała miejsce, www.fhunaj.pl nie przyjmuje zwrotów nadanych za pobraniem. Ponieważ sprzedaż towarów dokumentowana jest fakturą VAT - zwrot towaru musi być udokumentowany Korektą Faktury Vat. Korekta ta zgodnie z obowiązującymi przepisami musi być podpisana przez Klienta zwracającego towar. Po otrzymaniu towaru - wyślemy do Państwa korektę f-ry VAT wraz ze zwrotnie zaadresowaną kopertą. Korekta musi być podpisana przez Klienta (odbiorcę f-ry VAT) i odesłana do naszej firmy. Otrzymanie towaru i podpisanej korekty warunkuje możliwość przyjęcia zwrotu na stan magazynu i zwrot pieniędzy za zwrócony towar. Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Pieniądze otrzymają Państwo przekazem pocztowym. Proszę pamiętać, że zwrotowi nie podlega koszt dostawy ani koszt ew. przesyłki ze zwrotem!
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem!
10. Ochrona danych osobowych
Uzyskane w trakcie rejestracji dane osobowe gromadzone są w naszej bazie danych klientów i wykorzystywane są tylko do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach. Nie są one w żaden sposób udostępniane osobom trzecim, firmom czy organizacjom zgodnie z wymogami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych ( Dz.U. nr 133 poz. 883).
Honorujemy Kartę Dużej Rodziny oraz Kartę Seniora obniżką 8 % na wszystkie towary.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
Życzymy przyjemnych zakupów,
rajstop.pl